Λίστα Επιθυμιών
Διεύθυνση

Αλ. Σταύρου 11, Θεσσαλονίκη 546 44

Επικοινωνία

Τηλ.: +30 231 021 2174
Email: info@electro-land.gr

Πολιτική Επιστροφών

Μια πολιτική επιστροφών πρέπει να είναι σαφής, συνεπής και εύκολα κατανοητή από τους πελάτες. Κάποια σημαντικά στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει μια πολιτική επιστροφών είναι:

Χρονικός Περιορισμός

Καθορίζει το χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν ένα προϊόν μετά την αγορά του.

Κατηγορίες Επιστροφής

Καθορίζει ποια είδη προϊόντων είναι επιστρέψιμα και ποια όχι, καθώς και τις προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής.

Κατάσταση Προϊόντος

Προσδιορίζει την κατάσταση στην οποία πρέπει να βρίσκεται το προϊόν για να γίνει δεκτή η επιστροφή.

Τρόποι Επιστροφής

Καθορίζει τους διαθέσιμους τρόπους επιστροφής και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για την επεξεργασία της επιστροφής.

Επιστροφή Κόστους

Περιλαμβάνει τις πληροφορίες σχετικά με το πώς θα επιστραφεί το κόστος στον πελάτη (επιστροφή χρημάτων, πίστωση καταστήματος κλπ.).

Πολιτική Ανταλλαγών

Σε περιπτώσεις όπου η επιστροφή δεν είναι εφικτή, μια πολιτική ανταλλαγών μπορεί να προσφέρει μια εναλλακτική λύση για τους πελάτες.

Εξαιρέσεις και Περιορισμοί

Κάθε πολιτική επιστροφών πρέπει να περιέχει εξαιρέσεις και περιορισμούς που καθορίζουν καταστάσεις όπου η επιστροφή δεν είναι δυνατή.

Επιστροφές για Προσωρινά Ελαττωματικά Προϊόντα

Αναφέρει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων που παρουσιάζουν προσωρινά ελαττώματα.

Επιστροφές Προσωπικών Αντικειμένων

Σε περιπτώσεις όπου η επιστροφή αφορά προσωπικά αντικείμενα, η πολιτική πρέπει να καθορίζει τους όρους για την αποδοχή της επιστροφής.

Επιστροφές Είδων Περιορισμένης Διαθεσιμότητας

Αν κάποια είδη έχουν περιορισμένη διαθεσιμότητα, η πολιτική επιστροφών πρέπει να καθορίζει τη διαδικασία για την επιστροφή ή την αντικατάσταση αυτών των ειδών.